Τετάρτη 23 Φεβρουαρίου 2011

Σήμερα χώρισε η φίλη μου η Σούλα.

Πρωί 9 ακριβώς και χτυπάει τηλέφωνο.
-Ναι?
-Έλα εγώ είμαι.
-Έλα ρε Σούλα.Τι έγινε?Τι έπαθες και παίρνεις τέτοια ωρα?
-Ε,να μωρέ ξέρεις χώρισα με τον Νίκο.
-Γιατί ρε Σούλα?Τετοιο καλό παιδί.
-Ε για αυτό.Ήταν πολυ καλό παιδί.
-Καλημέρα Σούλα συνεχίζω τον ύπνο.
Γκλιν

Μετά από 2 ώρες εδέησα να ξυπνήσω.Και μου ρθε στο νου το πρωινιάτικο τηλεφώνημα της Σούλας.Χώρισε λέει γιατί ο Νίκος ήταν πολύ καλό παιδί.
Πάντα ήμουν της απόψης ότι τα καλά παιδιά καλύτερα να τα κερνάμε καμιά πάστα παρά να τα φτιάχνουμε μαζί τους.Εχω αναθεωρήσει.Πλήρως σας λεω.
 Τα καλά παιδιά είναι τα καλύτερα.Τα καλυτερότερα.
Απορώ τι έχουν και δεν τα θέλετε εσείς οι κακούργες που τους ρίχνετε χυλόπιτες στεγνά και ασέβαστα.
Θα μου πείτε δεν θέλετε να τους έχετε δεδομένους ,θέλετε λίγο σασπένς στη σχέση βρε αδερφέ και εσείς.Ναι.Διαφωνώ κάθετα και οριζόντια και με όλους τους δυνατούς τρόπους.
Τι πάει να πει σασπένς?Κάνεις μια σχέση για να σκοτώνεις την ανία σου και τη ρουτίνα σου ή κάνεις μια σχέση γιατί έχεις να δώσεις αγάπη στον άλλον?Γιατί έχεις να μοιραστείς πράγματα?Γιατί θες κάποιον στο πλευρό σου στην τελική?
Αν αρχίσω να ακούγομαι σαν 50 χρονών παρακαλώ να το επισημάνετε.
Και συνεχίζω.
Πάντα έλεγα ότι τα ''αλητάκια'' είναι το καλύτερο είδος άντρα επί γης.Μία μούντζα παρακαλώ.Ευχαριστώ.
Την πάτησα όμως φίλες μου και φίλοι μου και συνήλθα.Πώς γίνεται να θες έναν τύπο ο οποίος θα σου βγάζει το λάδι καθημερινώς?Θα σου κάνει τη ζωή πατίνι,ποδήλατο κλπ?Και μην μου πείτε ότι είστε μαζόχες και σας αρέσει?Τρίζουν τα κόκαλα του Μαζόχ.Κρίμα είναι.
Αυτό που έχετε δεν είναι μαζοχισμός είναι κάλος στον εγκέφαλο.Να απαλαγείτε αμέσως και γρήγορα.
Και τώρα σκεφτείτε σε πόσα καλά παιδιά ρίξατε Χ.Ελάτε σκεφτείτε αν το άξιζαν.
Δυστυχώς όμως αν δεν πάθετε δεν θα μάθετε.Υπάρχει χρόνος όμως.
Βέβαια ίσως τώρα πολλοί να θεωρήσετε ότι είμαι κάποιο πικραμένο καλό παιδί και τα γράφω αυτά.
Γελάω.Όχι με την καρδιά μου όμως γιατί δεν έχω.I'm a cruel bitch.
Όλα τα παραμύθια λένε για τον καλό,όμορφο πρίγκιπα.Αυτόν να περιμένετε εσείς και εγώ μαζί σας.Και θα έρθει.Και να μην απογοητεύεστε που πέφτετε σε μαλακες (θεε μου σχωραμε) γιατί αυτούς ζητάτε κατα βάθος.Δεν σας διαλέγουν αυτοί,εσείς τους διαλέγετε στην πραγματικότητα..Να αναθεωρήσετε παρ'αυτα.
Αυτά είχα να δηλώσω.

Υ.Γ Τα καλά παιδιά δεν είναι μόνο για να τα κερνάτε πάστες ,είναι και για να σας κερνάνε προπάντων αυτά.Γιατί είναι κύριοι και θα το κάνουν.Και σας αξίζει ένας τέτοιος.Βιαστείτε γιατί αυτό το είδος έχει αρχίσει και εκλείπει.Συγκινήθηκα πάλι πανάθεμά με.
Σας φιλώ γλυκά.
xoxo
Janis





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου