Τρίτη 22 Φεβρουαρίου 2011

Twitter vs Facebook

Και μετα το facebook εγινε η νεα μοδα.Το twitter.Να μου το θυμηθειτε σε κανα χρονο θα εχει γινει tres banal το facebook και ολα τα ως τωρα trendy τυπακια θα εχουν twitter.
Δεν διαφωνω καθολου.Εχω και απ'τα δυο.Και απεκτησα και blog.Το κακο ειναι οτι εχω αρχισει και μιλαω σε twitter style και στην πραγματικη μου ζωη.Ακουω ατακες στο δρομο και θελω να τις κανω RT.Τραγικη η κατασταση.
Και μου ελεγε μια φιλη μου οτι το facebook και το twitter και γενικα αυτα τα site τετοιου τυπου μας εχουν αποξενωσει.Και οτι αντι να ειμαστε online θα μπορουσαμε να βγαινουμε για πιο πολλους καφεδες και να τα λεμε απο κοντα.Διαφωνω καθετα.
Παλι καλα να λες που υπαρχει το λατρεμενο facebook και ανταλλασουμε και καμια κουβεντα.Αλλιως  μας φανταζομαι κολλημενους μπροστα σε μια τηλεοραση.Αποχαυνωση.Πληρης.
Αυτα που λετε.Α και απο καφεδες αλλο τιποτα.Στο αιμα μου κυλαει καπουτσινο φουντουκι .Με συνεπεια το ματι γαριδα 2 και 51 το βραδυ.
Αυτα ειχα να πω ως πρωτη δημοσιευση.Συγκινηθηκα.
Θα τα λεμε καθημερινως.Θα θιγουμε φλεγοντα θεματα της καθημερινοτητας του στυλ γιατι να βγηκε η Σιντυ το νεο ntm #faklanes.(Να το twitter style -παναγια  μου)
Μεχρι αυριο σας καληνυχτιζω και σας φιλω γλυκα.
xoxo
Janis

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου